

DJI Care Refresh Osmo Action
DJI Care Refresh Osmo Action
Garantija
12 mėn.
Pristatymas iš Europos
per 8 - 16*
d. d.
„DJI Care Refresh“ siūlo jūsų įrenginiui garantiją – už nedidelį papildomą mokestį per metus galite pasirinkti du sugadintos įrangos pakeitimo variantus. Tai apima žalą, atsiradusią dėl susidūrimų, sąlyčio su vandeniu ir kt. Sugadinimo atveju jūsų įranga bus pakeista nauju arba lygiaverčiu įrenginiu. „DJI Care Refresh“ galima aktyvuoti per 30 dienų nuo įrenginio aktyvavimo (pirmojo įjungimo). Taip pat siūloma pratęsimo galimybė – galite įsigyti papildomą metinį planą (iki dviejų kartų, iš viso 3 metams). Be to, techninės priežiūros laikotarpiu galioja oficiali gamintojo garantija.
„DJI Osmo Action“ kamerų pirmojo pakeitimo kaina pagal „DJI Care Refresh“ programą yra 149 PLN. Antrojo pakeitimo kaina – 199 PLN.*
*Tiesioginių gamintojo pretenzijų atveju pakeitimo kaina gali skirtis priklausomai nuo dabartinio valiutos kurso.
1. Kodą reikia aktyvuoti adresu:https://support.dji.com/care/active. 2. Aktyvinimo proceso metu įveskite „Care Refresh“ kodą, įrenginio serijos numerį (jį rasite tiesiai ant gaminio) ir aktyvuojančio asmens duomenis (vardą, pavardę, el. pašto adresą). 3.„DJI Care Refresh“ paslauga bus aktyvuota ir automatiškai priskirta atitinkamam regionui. „DJI Care Refresh“ aktyvinimo patvirtinimą gausite el. paštu. Jūsų įranga dabar apsaugota!
1. Vartotojas praneša apie gedimą ir siunčia įrangą Vokietijos DJI aptarnavimo tarnybai su rašteliu, patvirtinančiu DJI Care Refresh turėjimą. 2. Vartotojas gauna remonto sąmatą ir nusprendžia, ar mokėti už remontą / pakeitimą, ar naudotis „DJI Care Refresh“. 3. Pasirinkęs „DJI Care Refresh“ parinktį, vartotojas sumoka už pakeitimą ir gauna kitą įrenginį. 4. Pakeista prekė vartotojui pristatoma nedelsiant ir nemokamai.
1) Pamestos arba iš dalies pamestos kameros. 2) Pavogti arba palikti produktai. 3) Papildomi priedai. 4) Tyčinis produkto praradimas. 5) Kosmetiniai pažeidimai, neturintys įtakos gaminio funkcionalumui. 6) Tiesioginiai ar netiesioginiai nuostoliai, atsiradę dėl nenugalimos jėgos (force majeure). 7) Gedimai, atsiradę ne „DJI Care Refresh“ galiojimo laikotarpiu. 8) Papildomi mokesčiai, susiję su modelio patobulinimais arba našumo gerinimu. 9) Žala, atsiradusi dėl nerekomenduojamų modifikacijų arba nesuderinamų baterijų ir įkroviklių naudojimo. 10) Žala, atsiradusi dėl neleistinų priedų, baterijų ar programinės įrangos naudojimo.
Vartotojai taip pat gali pratęsti apsaugą iki 3 metų. Norėdami tai padaryti, tiesiog įsigykite papildomą metinį planą.
Pastaba: Apsaugos pratęsimas įsigyjant papildomą 2 metų planą neįmanomas.
Norint pratęsti apsaugos galiojimą, turi būti įvykdytos tam tikros sąlygos:
*Daugiau informacijos apie „DJI Care Refresh“ galite rasti čiataidokumentas.
Gamintojas | DJI |
Planas | Roczny |
Modelis | Osmo Veiksmas |
Care Refresh | Kamery |
Usługa | Kodem žemėlapis |
Grynasis svoris | 20 g. |
Dėžutės ilgis | 14,00 cm. |
Dėžutės plotis | 11,50 cm. |
Dėžutės aukštis | 0,10 cm. |
Bendras svoris | 51 g. |
Serijos veiksmas | DJI Osmo Action |