Meniu

Visoms prekėms, jei nėra prie prekės nurodytos kitos garantinės sąlygos, kurios įsigytos www.marsietis.lt sistemoje, užsakytos tiesiogiai iš mūsų ar nupirktos mūsų prekybos centre adresu Vilniaus g. 230, Šiauliai, suteikiamas garantinis aptarnavimas.

Jei mūsų platinamos prekės įsigytos iš kitų prekybos vietų, prašome informuoti apie gedimą tiesiogiai pirktoje prekybos vietoje.

www.marsietis.lt elektroninės prekybos sistemoje prie kiekvienos prekės yra parašytas garantinis laikotarpis.

Garantija įsigalioja nuo prekės pirkimo dienos. Įsigijus prekę, gausite pirkimo dokumentą ir garantinį pasą, kuriuos privalote saugoti visą garantinį laikotarpį. Įsigijus prekę, sutinkate su visomis prekių garantinėmis sąlygomis.

Jei manote, kad įsigyta prekė sugedo, abejojate dėl jos veikimo ar šiaip reikalinga konsultacija, prašome mus informuoti el. paštu info@marsietis.lt arba telefonu +370 639 77277, arba +370 677 01977. Reikalinga pateikti žemiau nurodytą informaciją:

  • Prekės modelis,
  • Įsigyjimo data,
  • Prekinis serijinis numeris, kuris pateikiamas garantiniame pase,
  • Kaip įsigyta prekė funkcionuoja.

Jei manysime, kad prekę reikalinga apžiūrėti ir įvertinti jos veikimą, prekę reikės išsiųsti adresu:

REMONTO CENTRAS

UAB "REGO TECH"

Vilniaus g. 230, LT-76303, Šiauliai

Kartu su preke pristatytikite:

  • Jai priklausančius priedus,
  • Pakuotę,
  • Garantinį pasą,
  • Ant lapo surašytą savo pristatymo adresą, gavėją, telefono numerį, gedimo aprašymą.

Pristatyti galima naudojantis AB "LIETUVOS PAŠTAS" paslauga siunčiant registruotu būdu. Už siuntimą apmoka pats siuntėjas.

Apžiūrėję prietaisą ir pašalinę gedimą, prekę grąžinsime Jūsų nurodytu adresu per AB "LIETUVOS PAŠTAS". Remonto trukmė 1-15 kalandorinių dienų.

Garantija netaikoma:

  • Padirbtiems įrenginiams,
  • Jeigu gedimas atsiranda dėl aplinkos veiksnių (lietaus, sniego, šerkšno, audros ir t.t.), Force majeure (gaisro, potvynio) ar atsitiktinių išorės veiksnių poveikio (įtampos sumažėjimo elektros tinkle ir pan.).
  • Jeigu gedimas atsirado dėl transportavimo, saugojimo, eksploatavimo taisyklių nesilaikymo ar dėl neteisingo pastatymo.
  • Jeigu įrenginį remontuoja ar modifikuoja ne sertifikuotas specialistas.
  • Jeigu gedimą sukelia į įrenginio vidų patekę daiktai, skysčiai, vabzdžiai ir t.t.
  • Įrenginiams, turintiems aiškius išorinius defektus (aiškius mechaninius pažeidimus, įskilimus, nulaužtas antenas, įlenkimus, korpuso pažeidimus ir pan.).
  • Jeigu aptinkama komponentų mechaninių ar terminių pažeidimų.
  • Jei pažeistas prekės garantinis lipdukas.

DĖMESIO, juridiniams asmenims visoms prekėms suteikiama 12 (dvylikos) mėnesių garantinis laikotarpis, jei prie prekių aprašymo nenurodyta kitaip.
Norėdami išvengti nesusipratimų, siūlome atidžiai perskaityti prekės eksploatavimo instrukciją jei tokia yra. Garantija galioja tik tada, jei pardavimo dokumente teisingai ir tiksliai nurodytas prekės modelis, kiekis, pardavimo data, pardavėjo įgalioto asmens parašas. Prekės gamintojo garantiniai įsipareigojimai galioja tik tuo atveju, jei nepažeistos prekės eksploatavimo sąlygos.

Negarantinės prekės:

Mes atliekame ne tik garantinį, bet ir pogarantinį remontą. Kadangi visas prekes, dalis importuojame patys, pasiūlysime pigiausią prietaiso remontą. Remontuojame visą kompiuterinę techniką, priedus, GPS navigacijas ir kitus elektronikos prietaisus. Prašome informuoti el. paštu info@marsietis.lt arba telefonu +370 639 77277 arba +370 677 01977 ir suteiksime visą reikalingą informaciją.

Jei norite užregistruoti prekę garantiniam aptarnavimui, užpildykite formą:
Liko simbolių 450
Jūsų žinutė sėkmingai išsiųsta!
Užpildykite privalomus laukus*
Grįžti į titulinį