DJI Care Refresh DJI Osmo Action 3 (dwuletni plan) – elektroninis kodas
DJI Care Refresh DJI Osmo Action 3 (dwuletni plan) – elektroninis kodas
Garantija
12 mėn.
Pristatymas iš Europos
per 8 - 16*
d. d.
„DJI Care Refresh“ – tai jūsų įrenginio apsaugos paslauga, kuri už nedidelį papildomą mokestį suteiks jums keturis sugadintos įrangos pakeitimus per dvejus metus. Ji apima žalą, atsiradusią, be kita ko, dėl susidūrimų ar gaminio sąlyčio su vandeniu. Sugadinta įranga bus pakeista nauja arba lygiaverte. „DJI Care Refresh“ galima aktyvuoti vieną kartą per 30 dienų nuo įrenginio aktyvavimo (pirmojo paleidimo). Taip pat yra galimybė pratęsti apsaugą dar metams (iš viso 3 metams) – tiesiog įsigykite papildomą metinį planą. Be to, paslaugos galiojimo laikotarpiu galioja oficiali gamintojo garantija.
„DJI Osmo Action 3“ serijos įrenginių pakeitimo kaina pagal „DJI Care Refresh“ programą yra 119 PLN.*
*Jei prekė pateikiama tiesiogiai gamintojui, pakeitimo kaina gali keistis priklausomai nuo dabartinio valiutos kurso.
Tokių įrenginių kaip „DJI Mavic 3 Pro“, „DJI Mavic 3 Pro Cine“, „DJI Mini 2 SE“, „DJI RS 3 Mini“, „DJI Mini 3“, „DJI Mavic 3 Classic“, „Osmo Mobile 6“, „Osmo Mobile SE“, „Osmo Action 3“, „DJI Avata“, „DJI RS 3“, „DJI RS 3 Pro“, „DJI Mini 3 Pro“, „DJI Mavic 3“, „DJI Mavic 3 Cine“ ir „DJI Action 2“ naudotojai taip pat gali gauti papildomų privalumų. Jei nepasinaudosite pakeitimo galimybe per „Care Refresh“ paslaugos galiojimo laikotarpį, kaip atlygio dalį gausite garantijos pratęsimą dar metams.
1. Kodą reikia aktyvuoti adresu: https://support.dji.com/care/active .
2. Aktyvinimo proceso metu turite pateikti „Care Refresh“ kodą, įrenginio serijos numerį (jį rasite tiesiai ant gaminio) ir aktyvuojančio asmens duomenis (vardą, pavardę, el. pašto adresą).
3. „DJI Care Refresh“ paslauga bus aktyvuota ir automatiškai priskirta atitinkamam regionui. „DJI Care Refresh“ aktyvinimo patvirtinimas bus išsiųstas jums el. paštu. Jūsų įranga dabar saugi!
1. Vartotojas praneša apie gedimą ir siunčia įrangą į DJI aptarnavimo centrą Vokietijoje su užrašu, kad buvo įsigyta DJI Care Refresh paslauga.
2. Vartotojas gauna remonto sąmatą ir nusprendžia, ar tęsti mokamą remontą / keitimą, ar naudotis „DJI Care Refresh“.
3. Pasirinkęs „DJI Care Refresh“ parinktį, vartotojas sumoka už pakeitimą ir gauna kitą įrenginį.
4. Pakeista prekė vartotojui pristatoma nedelsiant ir nemokamai.
1) Pamesta arba iš dalies pamesta įranga.
2) Pavogti arba palikti produktai.
3) Papildomi priedai.
4) Tyčinis produkto praradimas.
5) Korpuso pažeidimai, neturintys įtakos gaminio funkcionalumui.
6) Tiesioginiai ar netiesioginiai nuostoliai, atsiradę dėl nenugalimos jėgos (force majeure).
7) Gedimai, atsiradę ne „DJI Care Refresh“ galiojimo laikotarpiu.
8) Papildomi mokesčiai, susiję su modelio tobulinimu arba našumo gerinimu.
9) Gedimai, atsiradę dėl modifikacijų, neatitikusių naudotojo vadovo reikalavimų, arba dėl nesuderinamų baterijų ir įkroviklių naudojimo.
10) Gedimai, atsiradę dėl nepatvirtintų priedų, baterijų ar programinės įrangos naudojimo.
| Gamintojas | DJI |
| Care Refresh | Kamery |
| Planas | Dwuletni |
| Modelis | Osmo |
| Usługa | Elektroninis kodas |
| Grynasis svoris | 1 g. |
| Dėžutės plotis | 0,01 cm. |
| Dėžutės aukštis | 0,01 cm. |
| Dėžutės ilgis | 0,01 cm. |
| Bendras svoris | 1 g. |
| Serijos veiksmas | DJI Osmo Action 3 |