

DJI Care Refresh Action 2
DJI Care Refresh Action 2
Garantija
12 mėn.
Pristatymas iš Europos
per 8 - 16*
d. d.
„DJI Care Refresh“ – tai jūsų įrenginio apsaugos paslauga, kuri už nedidelį papildomą mokestį suteiks jums du sugadintos įrangos pakeitimus per metus. Ji apima, be kita ko, žalą, atsiradusią dėl susidūrimų ar gaminio sąlyčio su vandeniu. Pažeista įranga bus pakeista nauja arba lygiaverte nauja įranga. „DJI Care Refresh“ galima aktyvuoti vieną kartą per 30 dienų nuo įrenginio aktyvavimo (pirmojo paleidimo). Taip pat galima pratęsti apsaugą – tiesiog įsigykite papildomą vienerių metų planą (iki dviejų kartų – iš viso gausite iki 3 metų). Be to, paslaugos galiojimo laikotarpiu galioja oficiali gamintojo garantija.
DJI Action 2 „DJI Action 2“ serijos įrenginių pakeitimo kaina pagal „DJI Care Refresh“ programą yra 89 PLN*. *Jei reikia tiesiogiai pranešti gamintojui, pakeitimo kaina gali keistis priklausomai nuo dabartinio valiutos kurso.
Pratęsta garantija Tokių įrenginių kaip „DJI Mavic 3 Pro“, „DJI Mavic 3 Pro Cine“, „DJI Mini 2 SE“, „DJI RS 3 Mini“, „DJI Mini 3“, „DJI Mavic 3 Classic“, „Osmo Mobile 6“, „Osmo Mobile SE“, „Osmo Action 3“, „DJI Avata“, „DJI RS 3“, „DJI RS 3 Pro“, „DJI Mini 3 Pro“, „DJI Mavic 3“, „DJI Mavic 3 Cine“ ir „DJI Action 2“ naudotojai taip pat gali gauti papildomų privalumų. Jei nepasinaudosite „Care Refresh“ paslauga nė karto per jos galiojimo laikotarpį, gausite garantijos pratęsimą dar metams kaip atlygį.
1. Aktyvuokite kodą adresu: https://support.dji.com/care/active.
2. Aktyvinimo proceso metu turite įvesti „Care Refresh“ kodą, įrenginio serijos numerį (jis yra tiesiai ant gaminio) ir paketą aktyvuojančio asmens duomenis (vardą, pavardę, el. pašto adresą).
3. „DJI Care Refresh“ paslauga bus aktyvuota ir automatiškai priskirta atitinkamam regionui. „DJI Care Refresh“ aktyvinimo patvirtinimą gausite el. paštu. Jūsų įranga dabar saugi!
1 Vartotojas praneša apie gedimą ir siunčia įrangą į DJI Vokietijos techninės priežiūros centrą su rašteliu, kad įsigijo DJI Care Refresh.
2. Vartotojas gauna remonto kainos pasiūlymą ir, remdamasis ja, nusprendžia, ar remontas / pakeitimas atliekamas už mokestį, ar per „DJI Care Refresh“.
3) Pasirinkęs „DJI Care Refresh“, vartotojas sumoka pakeitimo mokestį ir gauna kitą įrenginį.
4. Pakeista prekė vartotojui siunčiama prioritetine tvarka su nemokamu pristatymu.
Gamintojas | DJI |
Planas | Roczny |
Modelis | Osmo |
Care Refresh | Kamery |
Usługa | Kodem žemėlapis |
Grynasis svoris | 20 g. |
Dėžutės ilgis | 14,00 cm. |
Dėžutės plotis | 11,50 cm. |
Dėžutės aukštis | 0,20 cm. |
Bendras svoris | 51 g. |