

Card DJI Care Refresh 1 metų planas (DJI RS 3 Pro)
Card DJI Care Refresh 1 metų planas (DJI RS 3 Pro)
Garantija
24 mėn.
Pristatymas iš Europos
per 8 - 16*
d. d.
„DJI Care Refresh“ – tai jūsų įrenginio techninės priežiūros garantija, užtikrinanti, kad per metus už nedidelį papildomą mokestį bus pakeisti du sugadinti įrenginiai. Ji apima žalą, atsiradusią dėl susidūrimų, sąlyčio su vandeniu ir kt. Sugadinimo atveju įranga bus pakeista nauju arba lygiaverčiu įrenginiu. „DJI Care Refresh“ galima aktyvuoti per 30 dienų nuo įrenginio aktyvavimo (pradinio nustatymo). Taip pat turite galimybę pratęsti garantiją įsigydami papildomą metinį planą (iki dviejų kartų, iš viso iki 3 metų). Be to, oficiali gamintojo garantija galioja visą techninės priežiūros laikotarpį.
„DJI RS 3 Pro“ serijos įrenginių pakeitimo, kuriam taikoma „DJI Care Refresh“, kaina yra 345 PLN.*
*Jei prekė pateikiama tiesiogiai gamintojui, pakeitimo kaina gali skirtis priklausomai nuo dabartinio valiutos kurso.
Pratęsta garantija
Tokių įrenginių kaip „DJI Mavic 3 Pro“, „DJI Mavic 3 Pro Cine“, „DJI Mini 2 SE“, „DJI RS 3 Mini“, „DJI Mini 3“, „DJI Mavic 3 Classic“, „Osmo Mobile 6“, „Osmo Mobile SE“, „Osmo Action 3“, „DJI Avata“, „DJI RS 3“, „DJI RS 3 Pro“, „DJI Mini 3 Pro“, „DJI Mavic 3“, „DJI Mavic 3 Cine“ ir „DJI Action 2“ naudotojai taip pat gali gauti papildomų privalumų. Jei „Care Refresh“ paslaugos laikotarpiu nepasinaudosite pakeitimo galimybe, kaip atlygį gausite pratęstą garantiją dar metams.
1. Aktyvuokite kodą adresu:https://support.dji.com/care/active. 2. Aktyvinimo proceso metu pateikite „Care Refresh“ kodą, įrenginio serijos numerį (esantį ant paties gaminio) ir aktyvuojančio asmens duomenis (vardą, pavardę, el. pašto adresą). 3. „DJI Care Refresh“ paslauga bus aktyvuota ir automatiškai priskirta atitinkamam regionui. „DJI Care Refresh“ aktyvinimo patvirtinimą gausite el. paštu. Jūsų įranga dabar apdrausta!
1. Vartotojas praneša apie problemą ir siunčia įrangą Vokietijos „DJI“ aptarnavimo tarnybai su pastaba, kurioje nurodoma „DJI Care Refresh“ aprėptis. 2. Vartotojas gauna remonto sąmatą ir nusprendžia, ar tęsti remontą / keitimą savo lėšomis, ar per „DJI Care Refresh“. 3. Jei vartotojas pasirenka „DJI Care Refresh“, jis sumoka pakeitimo mokestį ir gauna kitą įrenginį. 4. Pakeistas produktas nedelsiant pristatomas vartotojui su nemokamu pristatymu.
1) Pamesta arba iš dalies pamesta įranga. 2) Pavogti arba palikti gaminiai. 3) Papildomi priedai. 4) Tyčinis gaminio praradimas. 5) Kosmetiniai pažeidimai, neturintys įtakos gaminio funkcionalumui. 6) Tiesioginiai arba netiesioginiai pažeidimai, atsiradę dėl stichinių nelaimių. 7) Žala, atsiradusi pasibaigus „DJI Care Refresh“ draudimo laikotarpiui. 8) Papildomi su atnaujinimu susiję mokesčiai arba našumo patobulinimai. 9) Žala, atsiradusi dėl neleistinų modifikacijų, neatitinkančių naudotojo vadovo instrukcijų, arba naudojant nesuderinamas baterijas ir įkroviklius. 10) Žala, atsiradusi dėl neleistinų priedų, baterijų ar programinės įrangos naudojimo.
Vartotojai taip pat gali pratęsti draudimo galiojimą iki 3 metų. Norėdami tai padaryti, tiesiog įsigykite papildomą metinį planą.
Pastaba: Pratęsti draudimo galiojimo įsigyjant papildomą 2 metų planą neįmanoma.
Norint pratęsti draudimo apsaugą, turi būti įvykdytos tam tikros sąlygos:
*Daugiau informacijos apie „DJI Care Refresh“ galite rasti čiataidokumentas.
Gamintojas | DJI |
Planas | Roczny |
Modelis | Roninas |
Care Refresh | Gimbale |
Usługa | Kodem žemėlapis |
Grynasis svoris | 12 g. |
Dėžutės plotis | 11,50 cm. |
Dėžutės aukštis | 0,10 cm. |
Dėžutės ilgis | 14,00 cm. |
Bendras svoris | 51 g. |
Seria Ronin | DJI RS 3 Pro |