-
−16%

Garantija
12 mėn.
Pristatymas
per 8 - 16*
d. d.
DJI Care Refresh – tai jūsų įrenginio techninė apsauga, kuri už nedidelį papildomą mokestį suteiks keturis sugadintos įrangos keitimus per dvejus metus. Ji apima žalą, kurią, be kita ko, sukelia susidūrimai arba gaminio sąlytis su vandeniu. Tada sugadinta aparatinė įranga bus pakeista nauja arba lygiaverte nauja aparatūra. DJI Care Refresh galima suaktyvinti vieną kartą iki 30 dienų po įrenginio aktyvinimo (pirmojo paleidimo). Taip pat galima pratęsti apsaugą dar metams (iš viso 3 metams) – tereikia įsigyti papildomą metinį planą. Be to, oficiali gamintojo garantija galioja paslaugos galiojimo laikotarpiu.
DJI RS 3 Pro serijos įrenginių kiekvieno pakeitimo kaina pagal DJI Care Refresh yra 439 PLN .* *Tiesiogiai pranešus gamintojui, pakeitimo suma gali keistis priklausomai nuo esamo valiutos kurso.
Tokių įrenginių kaip DJI Mavic 3 Pro, DJI Mavic 3 Pro Cine, DJI Mini 2 SE, DJI RS 3 Mini, DJI Mini 3, DJI Mavic 3 Classic, Osmo Mobile 6, Osmo Mobile SE, Osmo Action 3, DJI Avata, DJI RS 3, Mavic, Pro 3, Mini DJ3, naudotojai DJI Mavic 3 Cine ir DJI Action 2 taip pat gali gauti papildomų privalumų. Jei per galiojimo laikotarpį Care Refresh paslauga nepasinaudosite vieną kartą, kaip atlygį gausite garantijos pratęsimą dar metams.
1 Suaktyvinkite kodą adresu https://support.dji.com/care/active. 2.Aktyvinimo proceso metu turite pateikti Care Refresh kodą, įrenginio serijos numerį (jį rasite tiesiai ant gaminio) ir Paketą aktyvinančio asmens duomenis (vardą, pavardę, el. pašto adresą). 3. DJI Care Refresh paslauga bus suaktyvinta ir automatiškai priskirta atitinkamam regionui. Patvirtinimą apie DJI Care Refresh aktyvavimą gausite el. Jūsų įranga dabar saugi!
1. Vartotojas praneša apie gedimą ir nusiunčia įrangą į DJI Vokietijos aptarnavimo centrą su užrašu, kad įsigijo DJI Care Refresh paslaugą. 2. Naudotojas gauna remonto kainą ir, remdamasis ja, nusprendžia, ar remontą / keitimą atlikti už mokestį, ar per DJI Care Refresh. 3. Pasirinkęs DJI Care Refresh, vartotojas sumoka keitimo mokestį ir gauna kitą vienetą. 4 Pakeista prekė vartotojui pristatoma pirmumo tvarka su nemokamu pristatymu.
1) Pamesta arba iš dalies pamesta įranga. 2) Pavogta arba palikta prekė. 3) Papildomas priedas. 4) Tyčinis prekės praradimas. 5) Korpuso pažeidimai, kurie neturi įtakos gaminio veikimui. 6) Tiesioginė ar netiesioginė žala, padaryta dėl Dievo veiksmų. 7) Defektai, atsiradę ne DJI Care Refresh galiojimo laikotarpiu. 8) Papildomi mokesčiai, susiję su modelio atnaujinimu, jo veikimo gerinimu. 9) Defektai, atsiradę dėl modifikacijų, kurios neatitinka naudotojo vadove pateiktų rekomendacijų, arba dėl nesuderinamų baterijų ir įkroviklio naudojimo. 10) Defektai, atsiradę dėl neleistinų priedų, baterijų ar programinės įrangos naudojimo.
Gamintojas | DJI |
bandymas | DJI Care Refresh – DJI RS 3 Pro (dwuletni plan) |
Planuoti | Dwuletni |
Modelis | Roninas |
Priežiūra Atnaujinti | Gimbale |
Usługa | Karta z kodem |
Grynasis svoris | 12 g. |
Dėžutės ilgis | 14,00 cm. |
Dėžutės plotis | 11,50 cm. |
Dėžutės aukštis | 0,10 cm. |
Bendras svoris | 51 g. |
Seria Ronin | DJI RS 3 Pro |