-
−29%

Garantija
12 mėn.
Pristatymas
per 8 - 16*
d. d.
„Scamper“ ir „Sneaker“ supažindins jūsų vaiką su programavimo be ekrano pasauliu. Rinkinys moko mažiausius vartotojus kritiškai mąstyti ir savarankiškai spręsti problemas. Be to, tai padeda suvokti STEM (mokslo, technologijų, inžinerijos ir matematikos) pagrindus. Be to, pridedamoje knygoje aprašomi Scamper ir Sneaker nuotykiai, palengvinantys programavimo mokymąsi.
Vaikai gali sukurti savo sekas naudodami kačių letenų atspaudus. Be to, kartoninės dekoracijos leidžia sukurti unikalų žaidimo dekoraciją. Be to, su verpalais ir čiuožykla vaiko kambarys virsta mini žaidimų aikštele. Galimybė sukurti iki 30 žingsnių sekas leidžia lavinti vaizduotę ir kūrybiškumą.
Kiekvienas su kodavimu susijęs iššūkis brošiūroje išsivysto į smagų „Coding Critters“ rinkinį. Yra galimybė užprogramuoti Scamper žaisti slėpynių, gaudyti drugelius ir pan. Be to, knygelėje seka su kodavimu susijusius iššūkius, vaikas gali susikurti ir savo kodus. Coding Critters taip pat yra interaktyvūs augintiniai – paspaudus Scamper nosį, įjungiamas žaidimo režimas, kuriame vaikas gali maitinti, paglostyti ir rūpintis.
Gamintojas | Mokymosi ištekliai |
---|---|
Tinka | Vaikai 4+ |
Galia | 3 AAA baterijos (į komplektą neįeina) |
Gamintojas | Mokymosi ištekliai |
Grynasis svoris | 460 g. |
Dėžutės plotis | 25,70 cm. |
Dėžutės aukštis | 13,20 cm. |
Dėžutės ilgis | 23,10 cm. |
Bendras svoris | 640 g. |
Tipas | Programavimas |
Amžius | 3+ 4+ |