

Garantija
12 mėn.
Pristatymas
per 8 - 16*
d. d.
DJI Care Refresh užtikrina jūsų įrenginio techninės priežiūros apsaugą, už nedidelį papildomą mokestį pasiūlydama du sugadintos įrangos keitimus per metus. Ši draudimo apsauga apima žalą, atsiradusią dėl susidūrimų ar sąlyčio su vandeniu, be kitų priežasčių. Sugadinta įranga bus pakeista nauju arba lygiaverčiu įrenginiu. DJI Care Refresh galima suaktyvinti per 30 dienų nuo įrenginio aktyvavimo (pirmojo įjungimo). Taip pat yra galimybė pratęsti apsaugą perkant papildomą metinį planą (iki dviejų kartų – iš viso 3 metams). Be to, aptarnavimo laikotarpiu galioja oficiali gamintojo garantija.
DJI Pocket 2 fotoaparato naudotojams pirmasis pakeitimas pagal DJI Care Refresh kainuoja 149 PLN, o antrasis - 199 PLN.*
*Esant tiesioginėms pretenzijoms gamintojui, pakeitimo kaina gali skirtis priklausomai nuo esamo valiutos kurso.
1. Suaktyvinkite kodą adresu:https://support.dji.com/care/active. 2. Aktyvinimo proceso metu įveskite Care Refresh kodą, įrenginio serijos numerį (esantį ant gaminio) ir aktyvinančio asmens duomenis (vardą, el. pašto adresą). 3. DJI Care Refresh bus suaktyvintas ir automatiškai priskirtas atitinkamam regionui. Patvirtinimas apie DJI Care Refresh aktyvavimą bus išsiųstas el. paštu. Jūsų įrenginys dabar apsaugotas!
1. Vartotojas praneša apie problemą ir siunčia įrangą į Vokietijos DJI aptarnavimo centrą su pastaba, kad DJI Care Refresh paslauga yra aktyvi. 2. Naudotojas gauna remonto sąmatą ir nusprendžia, ar tęsti mokamą remontą/keitimą, ar naudoti DJI Care Refresh. 3. Pasirinkęs DJI Care Refresh parinktį, vartotojas sumoka už pakeitimą ir gauna kitą įrenginį. 4. Pakeistą prekę pirmenybė teikiama pristatymui vartotojui su nemokamu pristatymu.
DJI Care Refresh neapima: 1) Pamesta arba iš dalies pamesta įranga. 2) Pavogti ar palikti gaminiai. 3) Papildomi priedai. 4) Tyčinis prekės praradimas. 5) Išoriniai pažeidimai, kurie neturi įtakos gaminio funkcionalumui. 6) Žala, atsiradusi dėl force majeure įvykių. 7) Defektai, atsiradę ne galiojantį DJI Care Refresh laikotarpį. 8) Papildomi mokesčiai, susiję su modelio atnaujinimu ar patobulinimu. 9) Žala, atsiradusi dėl neleistinų modifikacijų arba nesuderinamų baterijų ir įkroviklių naudojimo. 10) Žalai dėl neleistinų priedų, baterijų ar programinės įrangos naudojimo.
Vartotojai taip pat turi galimybę pratęsti aprėptį iki 3 metų. Norėdami tai padaryti, tiesiog įsigykite papildomą metinį planą.
Pastaba: pratęsti aprėptį perkant papildomą 2 metų planą neįmanoma.
Norint pratęsti aprėptį, turi būti įvykdytos tam tikros sąlygos:
*Norėdami gauti daugiau informacijos apie DJI Care Refresh, žrtaidokumentas.
Priežiūra Atnaujinti | Kamery |
Planuoti | Roczny |
Modelis | Kišenė |
Usługa | Kod elektroniczny |
Grynasis svoris | 1 g. |
Dėžutės ilgis | 0,01 cm. |
Dėžutės plotis | 0,01 cm. |
Dėžutės aukštis | 0,01 cm. |
Bendras svoris | 1 g. |
Seria Osmo Pocket | DJI Osmo Pocket 2 |
Gamintojas | DJI |