DJI Care Refresh Osmo Pocket
DJI Care Refresh Osmo Pocket
Garantija
24 mėn.
Pristatymas iš Europos
per 8 - 16*
d. d.
„DJI Care Refresh“ – tai jūsų įrenginio apsaugos paslauga, suteikianti jums du sugadintos įrangos pakeitimus per metus už nedidelį papildomą mokestį. Ji apima žalą, atsiradusią dėl susidūrimų ar sąlyčio su vandeniu ir kitus veiksnius. Sugadinta įranga bus pakeista nauju arba lygiaverčiu įrenginiu. „DJI Care Refresh“ galima aktyvuoti vieną kartą per 30 dienų nuo įrenginio aktyvavimo (pirmojo paleidimo). Taip pat turite galimybę pratęsti apsaugą įsigydami papildomą metinį planą (iki dviejų kartų, iš viso iki 3 metų). Be to, paslaugos galiojimo laikotarpiu galioja oficiali gamintojo garantija.
„DJI Osmo Pocket“ serijos įrenginių pirmojo pakeitimo kaina pagal „DJI Care Refresh“ yra 149 PLN, o antrasis – 199 PLN *
*Jei informacija pateikiama tiesiogiai gamintojui, pakeitimo suma gali skirtis priklausomai nuo dabartinio valiutos kurso.
1. Aktyvuokite kodą adresu: https://support.dji.com/care/active .
2. Aktyvinimo proceso metu pateikite „Care Refresh“ kodą, įrenginio serijos numerį (esantį tiesiai ant gaminio) ir aktyvuojančio asmens duomenis (vardą, pavardę, el. pašto adresą).
3. „DJI Care Refresh“ paslauga bus aktyvuota ir automatiškai priskirta atitinkamam regionui. „DJI Care Refresh“ aktyvinimo patvirtinimas bus išsiųstas jums el. paštu. Jūsų įranga dabar apsaugota!
1. Vartotojas praneša apie defektą ir siunčia įrangą į DJI techninės priežiūros centrą Vokietijoje, nurodydamas, kad tai yra DJI Care Refresh nuosavybė.
2. Vartotojas gauna remonto sąmatą ir nusprendžia, ar tęsti remontą / keitimą už mokestį, ar per „DJI Care Refresh“.
3. Pasirinkęs „DJI Care Refresh“ parinktį, vartotojas sumoka už pakeitimą ir gauna kitą įrenginį.
4. Pakeistai prekei teikiamas prioritetas pristatymui vartotojui su nemokamu pristatymu.
1) Pamesta arba iš dalies pamesta įranga.
2) Pavogti arba palikti produktai.
3) Papildomi priedai.
4) Tyčinis produkto praradimas.
5) Išorinio korpuso pažeidimas, neturintis įtakos gaminio veikimui.
6) Tiesioginė ar netiesioginė žala, atsiradusi dėl nenugalimos jėgos aplinkybių.
7) Gedimai, atsiradę ne „DJI Care Refresh“ galiojimo laikotarpiu.
8) Papildomi mokesčiai, susiję su modelio tobulinimu arba našumo gerinimu.
9) Defektai, atsiradę dėl modifikacijų, neatitikusių naudotojo vadovo rekomendacijų, arba dėl nesuderinamų baterijų ir įkroviklių naudojimo.
10) Defektai, atsiradę dėl neleistinų priedų, baterijų ar programinės įrangos naudojimo.
Vartotojai taip pat gali pratęsti draudimo galiojimą iki 3 metų. Norėdami tai padaryti, tiesiog įsigykite papildomą metinį planą.
Pastaba: Aprėpties pratęsti neįmanoma įsigyjant papildomą 2 metų planą.
Norint pratęsti draudimo apsaugą, turi būti įvykdytos konkrečios sąlygos:
* Daugiau informacijos apie „DJI Care Refresh“ žr. tai dokumentas.
| Gamintojas | DJI |
| Care Refresh | Kamery |
| Planas | Roczny |
| Modelis | Kišenė |
| Usługa | Elektroninis kodas |
| Grynasis svoris | 1 g. |
| Dėžutės plotis | 0,01 cm. |
| Dėžutės ilgis | 0,01 cm. |
| Dėžutės aukštis | 0,01 cm. |
| Bendras svoris | 1 g. |