DJI Care Refresh Osmo Mobile 7P (planas roczny)
DJI Care Refresh Osmo Mobile 7P (planas roczny)
Garantija
24 mėn.
Pristatymas iš Europos
per 8 - 16*
d. d.
Elektroniniai kodai siunčiami nuo pirmadienio iki penktadienio nuo 8:00 iki 16:00 į el. pašto adresą, kurį nurodėte pateikdami užsakymą.
„DJI Care Refresh“ – tai jūsų įrenginio apsaugos paslauga, kuri už nedidelį papildomą mokestį suteiks jums du sugadintos įrangos pakeitimus per metus. Ji apima žalą, atsiradusią, be kita ko, dėl susidūrimų ar gaminio sąlyčio su vandeniu. Pažeista įranga bus pakeista nauja arba lygiaverte nauja įranga. „DJI Care Refresh“ galima aktyvuoti vieną kartą per 30 dienų nuo įrenginio aktyvavimo (pirmojo paleidimo). Taip pat galima pratęsti apsaugą – tiesiog įsigykite papildomą vienerių metų planą (iki dviejų kartų – iš viso gausite iki 3 metų). Be to, oficiali gamintojo garantija galioja paslaugos galiojimo laikotarpiu.
„DJI Osmo Mobile 7P“ serijos įrenginių pakeitimo kaina pagal „DJI Care Refresh“ programą yra 55 PLN*.
*Pranešus tiesiogiai gamintojui, pakeitimo suma gali keistis priklausomai nuo dabartinio valiutos kurso.
Tokių įrenginių kaip „DJI Mavic 3 Pro“, „DJI Mavic 3 Pro Cine“, „DJI Mini 2 SE“, „DJI RS 3 Mini“, „DJI Mini 3“, „DJI Mavic 3 Classic“, „Osmo Mobile 7“, „Osmo Mobile 7P“, „Osmo Mobile 6“, „Osmo Mobile SE“, „Osmo Action 3“, „DJI Avata“, „DJI RS 3“, „DJI RS 3 Pro“, „DJI Mini 3 Pro“, „DJI Mavic 3“, „DJI Mavic 3 Cine“ ir „DJI Action 2“ naudotojai taip pat gali gauti papildomų privalumų. Jei per galiojimo laikotarpį nepasinaudosite „Care Refresh“ paslauga nė karto, kaip atlygį gausite garantijos pratęsimą dar metams.
1. Aktyvuokite kodą adresu: https://support.dji.com/care/active .
2. Aktyvinimo proceso metu turite pateikti „Care Refresh“ kodą, įrenginio serijos numerį (jis yra tiesiai ant gaminio) ir paketą aktyvuojančio asmens duomenis (vardą, pavardę, el. pašto adresą).
3. „DJI Care Refresh“ paslauga bus aktyvuota ir automatiškai priskirta atitinkamam regionui. „DJI Care Refresh“ aktyvinimo patvirtinimą gausite el. paštu. Jūsų įranga dabar saugi!
1 Vartotojas praneša apie gedimą ir siunčia įrangą į DJI Vokietijos techninės priežiūros centrą su užrašu, kad įsigijo „DJI Care Refresh“ paslaugą.
2) Vartotojas gauna remonto kainos pasiūlymą ir, remdamasis juo, nusprendžia, ar remontas / pakeitimas atliekamas už tam tikrą mokestį, ar per „DJI Care Refresh“.
3) Pasirinkęs „DJI Care Refresh“, vartotojas sumoka pakeitimo mokestį ir gauna kitą įrenginį.
4. Pakeista prekė vartotojui siunčiama prioritetine tvarka su nemokamu pristatymu.
1) Pamesta arba iš dalies pamesta įranga.
2) Pavogtas arba apleistas produktas.
3) Papildomi priedai.
4) Tyčinis produkto praradimas.
5) Korpuso pažeidimas, neturintis įtakos gaminio veikimui.
6) Tiesioginė ar netiesioginė žala, atsiradusi dėl stichinių nelaimių.
7) Gedimai, atsiradę pasibaigus „DJI Care Refresh“ galiojimo laikotarpiui.
8) Papildomi mokesčiai, susiję su modelio atnaujinimu, jo našumo gerinimu.
9) Defektai, atsiradę dėl modifikacijų, kurios neatitinka Naudotojo vadove pateiktų rekomendacijų, arba dėl nesuderinamų baterijų ir įkroviklio naudojimo.
10) Defektai, atsiradę dėl neleistinų priedų, baterijų ar programinės įrangos naudojimo.
| Gamintojas | DJI |
| „Seria Osmo Mobile“ | DJI Osmo Mobile 7P |
| Usługa | Elektroninis kodas |
| Planas | Roczny |
| Modelis | OM |
| Bendras svoris | 1 g. |
| Grynasis svoris | 1 g. |
| Dėžutės ilgis | 0,01 cm. |
| Dėžutės plotis | 0,01 cm. |
| Dėžutės aukštis | 0,01 cm. |