-
−1%

Garantija
12 mėn.
Pristatymas
per 8 - 16*
d. d.
DJI Care Refresh – tai paslauga, kuri suteikia papildomą jūsų įrenginio apsaugą. Už nedidelį mokestį siūlo du sugadintos įrangos keitimus per metus. Ši draudimo apsauga apima ir žalą, atsiradusią dėl susidūrimų ar sąlyčio su vandeniu. Sugadinta įranga bus pakeista naujais arba lygiaverčiais elementais. DJI Care Refresh galima suaktyvinti per 30 dienų nuo įrenginio aktyvavimo (pirmojo paleidimo). Be to, galite pratęsti aprėptį įsigiję papildomą metinį planą (iki dviejų kartų, iš viso 3 metams). Be to, aptarnavimo laikotarpiu galioja oficiali gamintojo garantija.
DJI OM 5 serijos gimbalams pirmasis pakeitimas pagal DJI Care Refresh kainuoja 45 PLN. Antro pakeitimo kaina – 59 PLN.*
*Pakeitimo kaina gali skirtis atsižvelgiant į dabartinį valiutos kursą, kai pranešama tiesiogiai gamintojui.
1. Suaktyvinkite kodą adresu:https://support.dji.com/care/active. 2. Aktyvinimo proceso metu įveskite Care Refresh kodą, įrenginio serijos numerį (esantį tiesiai ant gaminio) ir aktyvatoriaus informaciją (vardą, el. pašto adresą). 3. DJI Care Refresh bus suaktyvintas ir automatiškai priskirtas atitinkamam regionui. El. paštu gausite patvirtinimą apie DJI Care Refresh aktyvavimą. Jūsų įranga dabar apsaugota!
1. Vartotojas praneša apie gedimą ir nusiunčia įrangą į DJI aptarnavimo centrą Vokietijoje, nurodydamas, kad turi DJI Care Refresh. 2. Naudotojas gauna remonto sąmatą ir nusprendžia, ar mokėti už remontą/keitimą, ar pasinaudoti DJI Care Refresh. 3. Pasirinkęs DJI Care Refresh parinktį, vartotojas sumoka už pakeitimą ir gauna kitą įrenginį. 4. Pakeista prekė nedelsiant pristatoma vartotojui su nemokamu pristatymu.
DJI Care Refresh neapima: 1) Pamesta arba iš dalies pamesta įranga. 2) Pavogti ar palikti gaminiai. 3) Papildomi priedai. 4) Tyčinis prekės praradimas. 5) Korpuso pažeidimas, kuris neturi įtakos gaminio funkcionalumui. 6) Tiesioginė ar netiesioginė žala dėl force majeure. 7) Defektai, atsiradę ne DJI Care Refresh galiojimo laikotarpiu. 8) Papildomi mokesčiai, susiję su modelio patobulinimais arba našumo patobulinimais. 9) Defektai, atsiradę dėl modifikacijų, neatitinkančių vartotojo vadovo rekomendacijų arba naudojant nesuderinamus akumuliatorius ir įkroviklius. 10) Defektai, atsiradę dėl neleistino priedų, baterijų ar programinės įrangos naudojimo.
Vartotojai taip pat turi galimybę pratęsti aprėptį iki 3 metų. Norėdami tai padaryti, tiesiog įsigykite papildomą metinį planą.
Pastaba: pratęsti apsaugos taikant papildomą 2 metų planą neįmanoma.
Norint pratęsti aprėptį, turi būti įvykdytos tam tikros sąlygos:
*Norėdami gauti daugiau informacijos apie DJI Care Refresh, žrtaidokumentas.
bandymas | DJI Care Refresh OM 5 - kod elektroniczny |
Priežiūra Atnaujinti | Gimbale |
Modelis | OM |
Planuoti | Roczny |
Usługa | Kod elektroniczny |
Grynasis svoris | 1 g. |
Dėžutės ilgis | 0,01 cm. |
Dėžutės plotis | 0,01 cm. |
Dėžutės aukštis | 0,01 cm. |
Bendras svoris | 1 g. |
Gamintojas | DJI |