

Garantija
12 mėn.
Pristatymas
per 8 - 16*
d. d.
DJI Care Refresh yra jūsų įrenginio apsaugos paslauga, kuri už nedidelį papildomą mokestį suteikia keturis sugadintos įrangos pakeitimus per dvejus metus. Ji padengia žalą, atsiradusią dėl susidūrimų, sąlyčio su vandeniu ir kt. Sugadinta įranga bus pakeista nauju arba lygiaverčiu įrenginiu. DJI Care Refresh galima suaktyvinti vieną kartą per 30 dienų nuo įrenginio aktyvinimo (pirmojo įjungimo). Taip pat yra galimybė pratęsti apsaugą papildomiems metams (iš viso 3 metams), perkant papildomą metinį planą. Be to, aptarnavimo laikotarpiu galioja oficiali gamintojo garantija.
DJI OM 5 serijos įrenginių kiekvieno pakeitimo kaina pagal DJI Care Refresh yra 45 PLN.*
*Jei pranešama tiesiogiai gamintojui, pakeitimo suma gali keistis atsižvelgiant į dabartinį valiutos kursą.
1. Kodas turi būti suaktyvintas adresu:https://support.dji.com/care/active.
2. Aktyvinimo proceso metu turite pateikti Care Refresh kodą, įrenginio serijos numerį (jį rasite tiesiai ant gaminio) ir aktyvinančio asmens duomenis (vardą, el. pašto adresą).
3. DJI Care Refresh paslauga bus suaktyvinta ir automatiškai priskirta atitinkamam regionui. Patvirtinimas apie DJI Care Refresh aktyvavimą bus išsiųstas el. paštu. Jūsų įranga dabar saugi!
1. Vartotojas praneša apie gedimą ir siunčia įrangą Vokietijos DJI tarnybai su pastaba, kad DJI Care Refresh paslauga yra aktyvi.
2. Naudotojas gauna remonto pasiūlymą ir pagal jį nusprendžia, ar tęsti remontą / keitimą už mokestį, ar per DJI Care Refresh.
3. Pasirinkęs DJI Care Refresh parinktį, vartotojas sumoka keitimo mokestį ir gauna kitą vienetą.
4. Pakeistą prekę pirmenybė teikiama pristatymui vartotojui su nemokamu pristatymu.
1) Pamesta arba iš dalies pamesta įranga.
2) Pavogti ar palikti gaminiai.
3) Papildomi priedai.
4) Tyčinis prekės praradimas.
5) Korpuso pažeidimai, kurie neturi įtakos gaminio funkcionalumui.
6) Tiesioginė ar netiesioginė žala, atsiradusi dėl nenugalimos jėgos.
7) Gedimai, atsiradę ne DJI Care Refresh galiojimo laikotarpiu.
8) Papildomi mokesčiai, susiję su modelio patobulinimu arba našumo gerinimu.
9) Gedimai, atsiradę dėl modifikacijų, neatitinkančių vartotojo vadovo rekomendacijų, arba dėl nesuderinamų baterijų ir įkroviklių naudojimo.
10) Gedimai, atsiradę dėl neleistinų priedų, baterijų ar programinės įrangos naudojimo.
Priežiūra Atnaujinti | Gimbale |
Modelis | OM |
Planuoti | Dwuletni |
Usługa | Kod elektroniczny |
bandymas | DJI Care Refresh OM 5 (dwuletni plan) - kod elektroniczny |
Grynasis svoris | 1 g. |
Dėžutės ilgis | 0,01 cm. |
Dėžutės plotis | 0,01 cm. |
Dėžutės aukštis | 0,01 cm. |
Bendras svoris | 1 g. |
Gamintojas | DJI |