-
−1%

Garantija
12 mėn.
Pristatymas
per 8 - 16*
d. d.
DJI Care Refresh – tai DJI gaminių serviso apsauga, kuri už nedidelį papildomą mokestį siūlo du kartus per vienerius metus sugadintą įrangą pakeisti, be kita ko, padengiant žalą, atsiradusią dėl smūgio ar gaminio sąlyčio su vandeniu. Tada sugadinta techninė įranga bus pakeista nauju arba lygiaverčiu nauju gaminiu. DJI Care Refresh galima suaktyvinti vieną kartą iki 30 dienų po įrenginio aktyvinimo (pirmojo paleidimo). Fotoaparatams, gimbalams ir stabilizatoriams 30 dienų pratęsimas negalimas.
DJI Action 3 serijos fotoaparatams pirmasis pakeitimas pagal DJI Care Refresh kainuoja 119 PLN. Antro pakeitimo kaina yra 185 PLN.*
*Pranešant tiesiogiai gamintojui, pakeitimo suma gali keistis priklausomai nuo esamo valiutos kurso.
1. Suaktyvinkite kodą adresu:https://support.dji.com/care/active. 2. Aktyvinimo proceso metu reikia įvesti Care Refresh kodą, savo įrenginio serijos numerį (esantį tiesiai ant gaminio) ir Paketą aktyvinančio asmens duomenis (vardą ir el. pašto adresą). 3. DJI Care Refresh bus suaktyvintas ir automatiškai priskirtas atitinkamam regionui. Patvirtinimą apie DJI Care Refresh aktyvavimą gausite el. paštu. Jūsų įranga dabar saugi!
1. Vartotojas praneša apie gedimą ir nusiunčia įrangą į DJI Vokietijos aptarnavimo centrą su pastaba, kad ji turi DJI Care Refresh. 2. Naudotojas gauna remonto kainą ir pagal tai nusprendžia, ar remontą/keitimą atlikti už mokestį, ar per DJI Care Refresh. 3. Kai pasirenkate DJI Care Refresh, sumokate pakeitimo mokestį ir gaunate kitą kopiją. 4. Pakaitinis produktas jums pristatomas pirmumo tvarka ir nemokamas pristatymas.
1) Trūksta arba iš dalies trūksta fotoaparato. 2) Pavogta arba palikta prekė. 3) Papildomi priedai. 4) Tyčinis prekės praradimas. 5) Korpuso pažeidimai, kurie neturi įtakos gaminio veikimui. 6) Tiesioginė ar netiesioginė žala, atsiradusi dėl force majeure. 7) Defektai, atsiradę ne DJI Care Refresh galiojimo laikotarpiu. 8) Papildomi mokesčiai už modelio atnaujinimą, našumo tobulinimą. 9) Žala, atsiradusi dėl modifikacijų, kurios neatitinka vartotojo vadove pateiktų nurodymų, arba dėl nesuderinamų baterijų ir įkroviklių naudojimo. 10) Defektai, atsiradę dėl neleistinų priedų, baterijų ar programinės įrangos naudojimo.
Priežiūra Atnaujinti | Kamery |
Planuoti | Roczny |
Modelis | Osmo |
Usługa | Kod elektroniczny |
Grynasis svoris | 1 g. |
Dėžutės plotis | 0,01 cm. |
Dėžutės aukštis | 0,01 cm. |
Dėžutės ilgis | 0,01 cm. |
Bendras svoris | 1 g. |
bandymas | DJI Care Refresh DJI Osmo Action 3 - kod elektroniczny |
Serialo veiksmas | DJI Osmo Action 3 |
Gamintojas | DJI |