

Garantija
12 mėn.
Pristatymas
per 8 - 16*
d. d.
DJI Care Refresh – tai jūsų įrenginio apsaugos paslauga, kuri už nedidelį papildomą mokestį suteikia keturis kartus sugadintą įrangą per dvejus metus. Ji apima žalą, atsiradusią, be kita ko, susidūrus ar gaminiui susilietus su vandeniu. Tada sugadinta įranga bus pakeista nauja arba lygiaverte. DJI Care Refresh galima suaktyvinti vieną kartą per 30 dienų nuo įrenginio aktyvavimo (pirmojo paleidimo). Taip pat yra galimybė pratęsti draudimą dar metams (iš viso 3 metams) – tiesiog įsigykite papildomą metinį planą. Be to, paslaugų galiojimo laikotarpiu galioja oficiali gamintojo garantija.
DJI RS 3 serijos įrenginių kiekvieno pakeitimo kaina pagal DJI Care Refresh yra 289 PLN.*
*Tiesiogiai pateikiant gamintojui, pakeitimo kaina gali keistis priklausomai nuo esamo valiutos kurso.
Tokių įrenginių kaip DJI Mavic 3 Pro, DJI Mavic 3 Pro Cine, DJI Mini 2 SE, DJI RS 3 Mini, DJI Mini 3, DJI Mavic 3 Classic, Osmo Mobile 6, Osmo Mobile SE, Osmo Action 3, DJI Avata, DJI RS 3, Mavic, Pro 3, Mini DJ3, naudotojai DJI Mavic 3 Cine ir DJI Action 2 taip pat gali gauti papildomų privalumų. Jei per „Care Refresh“ paslaugos galiojimo laikotarpį nepasinaudosite pakeitimo parinktimi, kaip atlygio dalį gausite garantijos pratęsimą dar metams.
1. Kodas turi būti suaktyvintas adresu:https://support.dji.com/care/active.
2. Aktyvinimo proceso metu turite pateikti Care Refresh kodą, įrenginio serijos numerį (jį rasite tiesiai ant gaminio) ir aktyvinančio asmens duomenis (vardą, el. pašto adresą).
3. DJI Care Refresh paslauga bus aktyvuota ir automatiškai priskirta atitinkamam regionui. Patvirtinimas apie DJI Care Refresh aktyvavimą bus atsiųstas el. paštu. Jūsų įranga dabar saugi!
1. Vartotojas praneša apie gedimą ir siunčia įrangą į Vokietijos DJI servisą su užrašu, kad buvo nupirkta DJI Care Refresh paslauga.
2. Naudotojas gauna remonto sąmatą ir nusprendžia, ar tęsti mokamą remontą/keitimą, ar naudoti DJI Care Refresh.
3. Pasirinkęs DJI Care Refresh parinktį, vartotojas sumoka už pakeitimą ir gauna kitą įrenginį.
4. Pakeista prekė nedelsiant pristatoma vartotojui su nemokamu pristatymu.
1) Pamesta arba iš dalies pamesta įranga.
2) Pavogti ar palikti gaminiai.
3) Papildomi priedai.
4) Sąmoningas prekės praradimas.
5) Korpuso pažeidimai, kurie neturi įtakos gaminio funkcionalumui.
6) Tiesioginė ar netiesioginė žala, atsiradusi dėl nenugalimos jėgos.
7) Gedimai, atsiradę ne DJI Care Refresh galiojimo laikotarpiu.
8) Papildomi mokesčiai, susiję su modelio patobulinimu arba našumo gerinimu.
9) Gedimai, atsiradę dėl modifikacijų, neatitinkančių vartotojo vadovo, arba dėl nesuderinamų baterijų ir įkroviklių naudojimo.
10) Gedimai, atsiradę dėl neleistinų priedų, baterijų ar programinės įrangos naudojimo.
Gamintojas | DJI |
Usługa | Kod elektroniczny |
Planuoti | Dwuletni |
Modelis | Roninas |
Priežiūra Atnaujinti | Gimbale |
Grynasis svoris | 1 g. |
Dėžutės plotis | 0,01 cm. |
Dėžutės aukštis | 0,01 cm. |
Dėžutės ilgis | 0,01 cm. |
Bendras svoris | 1 g. |
bandymas | DJI Care Refresh – DJI RS 3 (dwuletni plan) – kod elektroniczny |
Seria Ronin | DJI RS 3 |