Card DJI Care Refresh 2 metų planas (DJI Mavic 3 Pro)
Prekės kodas: 9-048807
Card DJI Care Refresh 2 metų planas (DJI Mavic 3 Pro)

Card DJI Care Refresh 2 metų planas (DJI Mavic 3 Pro)

Prekės kodas: 9-048807
Card DJI Care Refresh 2 metų planas (DJI Mavic 3 Pro)
Jūsų palyginimo sąraše yra 3 prekės, prašome vieną pašalinti ir bandyti dar kartą.
  • Įtraukti į patikusias prekes
  • Pridėta į patikusias prekes
  • Pašalinta iš patikusų prekių
Įtraukti į palyginimą
39521
Prekė sandelyje

Garantija 
12 mėn.

Pristatymas 
per 8 - 16*
d. d.

Jūsų žinutė sėkmingai išsiųsta!
Užpildykite privalomus laukus*

Apsauga su DJI Care Refresh

„DJI Care Refresh“ – tai jūsų drono apsaugos paslauga, kuri už nedidelį papildomą mokestį suteiks jums tris sugadintos įrangos keitimus per dvejų metų laikotarpį, padengiant žalą, be kita ko, susidūrimo ar gaminio sąlyčio su vandeniu. Tada sugadinta įranga bus pakeista nauju arba lygiaverčiu nauju gaminiu. Paslaugų paketą galima aktyvuoti vieną kartą iki 48 valandų po drono aktyvinimo (pirmojo paleidimo) arba vėliau, nusiuntus patvirtinimo vaizdo įrašą DJI.

DJI Mavic 3 Pro

DJI Mavic 3 Pro serijos dronams pirmasis pakeitimas pagal DJI Care Refresh kainuoja 1019 PLN. Antrojo pakeitimo kaina – 1279 PLN. Nors trečiojo pakeitimo kaina yra 1399 PLN. „Flyaway“ paslaugos kaina yra 4499 PLN*.

*Tiems, kurie praneša tiesiogiai gamintojui, keitimo suma gali keistis priklausomai nuo esamo valiutos kurso.

Kaip suaktyvinti DJI Care Refresh

1. Kodas turi būti suaktyvintas adresu https://support.dji.com/care/active. 2. Aktyvinimo proceso metu turėsite įvesti Care Refresh kodo turinį, savo įrenginio serijos numerį (jį rasite tiesiai ant gaminio) ir Paketą aktyvinančio asmens duomenis (vardą, el. pašto adresą). 3. Priežiūros paketas bus aktyvuotas ir automatiškai priskirtas atitinkamam regionui. Patvirtinimą apie DJI Care Refresh aktyvavimą gausite el. Jūsų dronas dabar saugus!

Taip pat galima priskirti DJI Care Refresh savo gaminiui po 48 valandų aktyvinimo. Norėdami tai padaryti, gamintojui turėsite nusiųsti patvirtinimo vaizdo įrašą, kuriame parodyta jūsų įrenginio būsena. Išsamią informaciją ir vaizdo įrašo pavyzdį rasite adresu https://repair.dji.com/en/djicare/customerupload.

Kai įvyksta avarija

Nelaimingo atsitikimo sprendimo procedūra yra nereikšminga. Viskas, ką jums reikia padaryti, tai pranešti apie avariją ir nusiųsti sugadintą įrangą į DJI garantinį aptarnavimą – nepamirškite pažymėti, kad naudojate DJI Care Refresh. Gavę remonto pasiūlymą, galite pasirinkti, ar norite, ar norite jį pakeisti, naudodami priežiūros tarnybą. Pasirinkus antrąjį variantą, tereikia sumokėti atitinkamą mokestį – pakeistą įrenginį gausite pirmumo tvarka, o jei būsite tame pačiame regione, kuriame įsigijote DJI Care Refresh paslaugą, siuntimą apmokės gamintojas!

1. Vartotojas praneša apie gedimą ir nusiunčia droną į DJI Vokietijos aptarnavimo centrą su užrašu, kad turi DJI Care Refresh. 2. Naudotojas gauna remonto kainą ir pagal ją nusprendžia, ar remontą/keitimą atlikti už mokestį, ar DJI Care Refresh. 3. Pasirinkus DJI Care Refresh, vartotojas sumoka keitimo mokestį ir gauna kitą įrenginį arba naujas atsargines dalis, pvz., gimbalą, kamerą, sraigtus. 4. Pakaitinis produktas vartotojui pristatomas pirmumo tvarka su nemokamu pristatymu.

Atvejai, kuriems taikoma DJI Care Refresh

Įsigydami DJI Care Refresh, jūs, be kita ko, apsaugote savo droną nuo kritimo, skendimo, susidūrimų ar nelaimingų atsitikimų, kuriuos sukelia drono signalo trikdžiai. DJI Care Refresh taip pat apima nelaimingus atsitikimus, įvykusius dėl operatoriaus kaltės.

  • Vartotojo klaida.
  • Signalo trukdžiai.
  • Susidūrimas.
  • Skendimas (šios apsaugos sąlyga yra ta, kad sudužęs dronas būtų pristatytas į gamintojo aptarnavimo centrą).
  • Sutraukti.

DJI Care Refresh neapima

1) Pamestas arba iš dalies pamestas dronas, gimbalas arba priedai. 2) Prekės vagystė arba jos palikimas. 3) Žala, padaryta skrendant netinkamomis oro sąlygomis. 4) Siųstuvas, papildomi priedai. 5) Tyčinis drono praradimas. 6) Korpuso pažeidimai, kurie neturi įtakos gaminio veikimui. 7) Tiesioginė ar netiesioginė žala, atsiradusi dėl nenugalimos jėgos. 8) Defektai, atsiradę ne DJI Care Refresh galiojimo laikotarpiu. 9) Papildomi mokesčiai už modelio atnaujinimą, jo veikimo gerinimą. 10) Defektai, atsiradę dėl modifikacijų, kurios neatitinka naudotojo vadove pateiktų rekomendacijų, arba dėl nesuderinamų baterijų ir įkroviklių naudojimo. 11) Defektai, atsiradę dėl neleistinų priedų, baterijų ar programinės įrangos naudojimo.

GamintojasDJI
PlanuotiDwuletni
bandymasDJI Care Refresh Mavic 3 Pro (dwuletni plan)
ModelisMavic
Priežiūra AtnaujintiDrony
UsługaKarta z kodem
Grynasis svoris10 g.
Dėžutės ilgis14,00 cm.
Dėžutės plotis11,50 cm.
Dėžutės aukštis0,10 cm.
Bendras svoris51 g.
Seria MavicDJI Mavic 3 Pro


Įžeidžiantys bei reklaminio pobūdžio komentarai yra nepublikuojami.
Atsiliepimų nėra !
Atsiliepimas